پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250633
آغاز تزريق واکسن کرونا در چهارمحال و بختياري تا ساعاتي ديگر
تاریخ انتشار : 1399/11/21 09:23:13
نمایش : 1196
رئيس دانشگاه علوم پزشکي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از آغاز تزريق واکسن کرونا تا ساعاتي ديگر در چهارمحال و بختياري خبر داد.
به گزارش  پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل ازجهانبين نيوز؛ دکتر مجيد شيراني رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد اظهار کرد: اولين محموله واکسن کرونا شامل ۱۵۰ دوز واکسن است که وارد چهارمحال و بختياري شده و از امروز کار تزريق آن براي اولين گروه هدف آغاز مي‌شود.

وي تصريح کرد: کادر درماني شاغل در اي سي يوهاي مراکز درماني استان در اولويت اول دريافت واکسن هستند.

به گفته شيراني، سه گروه کادر درماني، بيماران زمينه‌اي و کهن سالان در اولويت دريافت واکسن کرونا هستند که توزيع واکسن در بين همين گروه‌ها نيز اولويت‌بندي مي‌شود.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد ادامه داد: به تدريج با ورود محموله‌هاي جديد به کشور ساير گروه‌ها و عموم مردم واکسن را دريافت مي‌نمايند.

گفتني است بر طبق اعلام مسؤولان دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد راس ساعت 14 امروز بيست و يکمين روز از بهمن ماه 99 همزمان با سراسر کشور تزريق واکسن کرونا به کادر درماني شاغل در اي سي يوهاي مراکز درماني استان چهارمحال و بختياري آغاز مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html